Monday, June 8, 2015

WEDDING IJAD

www.tips-fb.com


Assalamualaikum wbt 

=) 

Ari Sabtu hari tu ari kenduri kendara gamaknye. Berderet kenduri. Masing masing nak mengejar bulan puasa kan. Eh tapi lepas raya for sure la lagi berderet kenduri. Fuhhhhhhhhhhh 

Kenduri Ijad ni second kenduri yang aku attend on that day. Yang 1st tu kenduri jiran tetangga. Pegi makan, jumpe mak pengantin, terus balik salin baju nak g kenduri Ijad pulak. Kena tukar baju sebab mase pegi kenduri yang 1st tu berpeluh bagai kene curah hujan. Kalu orang tengok, orang tak leh nak beza tu air mate ke peluh. Penuh satu muke. 

Aku tak tau la pulak tema Ijad warne purple. Aku pakai kaler biru. Eh gasak la kan. Aku sebenarnye ari kenduri tu baru percaye yang Ijad dah kawen. Hahaha. Mase 1st aku tau pasal dia nak kawen, memang aku gelak kaw kaw. Gile tak percaye wehhhhhhhhh. Bersungguh sungguh dia cite, aku bolayan je. Sampai la aku jumpe Cik Wook time kursus tu baru la aku rase nak percaye. Hahahaa


Pengantin request nk wefie. Siap gaduh gaduh atas pelamin sebab tak nampak muke dia. Hoi tangan aku pendek ar. Terkejut bini Ijad tengok kami gaduh. Hahahaa. Ijad introduce aku kat bini dia, bagitau kawan since Form 1. Eh ye keeeee. Macam tak je Jad. Form 1 kat SMKPS aku kawan ngan Din je. Hahahaa 


Last but not least, Selamat Pengantin Baru untuk both of U. Semoga kekal hingga ke Jannah. Jangan gaduh gaduh tau. 

Lagik? Eh kenduri Ijad aku tak makan pun tau. Segan. Tak de partner. Hahaha

Babai!

p/s : eh Jadddddddd lepah ni aku nk bleber ke sape pulok??????

0 comments:

tt