Monday, July 9, 2012

Yes, U're :)

www.tips-fb.com


Assalamualaikum wbt =)

Memalam bute mengadap keje yg diabaikan di siang ari.. Padan muke untuk diri sendiri..
siang ari duk melangut, kire nyamuk berterbangan..
malam bute terhegeh-hegeh duk taip keje..
tapi layan kOrea luas je bijik mate..
Oh ape kah..

Tapi ketika ini mOod dah tOtally zerO T_T
Owh mengapakah kehidupan perlu dipengaruhi Org laen T_T
Ye, kehidupan dipengaruhi Oleh Org laen sbb mereka ade 'saham' dalam idOp kite..
Mungkin ye, mungkin tak..

Siyesli, dari zaman aku sekOlah, sampai aku masuk U..
sampai aku keje, Mood aku memang bergantung pada keadaan sekeliling..
lebih-lebih lagik mereka yg very close ngan aku..

Manusia mane la yg sanggup melihat muke manusia mOOdy 
Owh aku la manusia yg paling tak sanggup 
sebab aku tau aku la manusia paling senang nk mOody
bile dah mOody wat muke sembei..
bile muke dah sembei, Org nk menegur pun dah tak berani..

Oh idop!!!!
tu bab mOody, belum masuk lagik bab dimarahi..
aish yg ni lagik la aku lemah.. 
mudah je air mate nk menitik.. 
tapi melihat mereka yg rapat ngan kite sedih.. 
lagik la jiwa berkecai.. 

aish aish aish aish..
tapi bile melihat mereka tersenyum gembira
walaupun ketika itu kite berduka.. 
kite sendiri akan tersenyum.. 

nak Org diri kita bahagia, bahagiakan diri kita dulu..
nk Org sayangkan kita, sayangkan Org lain dulu..
nk Org respect kite, respect Org lain dulu..

luph luph luph =)



p/s : mood aku berkecai pada awainye tapi lepas menelan daim berketui-ketui terus rase yippie !!

0 comments:

tt