Thursday, July 5, 2012

Ku Menunggu..

www.tips-fb.com

Assalamualaikum wbt :)

Hye.. I update entry lagik di petang ini..
Comei je kan tedi bear kat atas tu duk menunggu..
Sape la yg dia duk tunggukan..
Bile dicitekan bab menunggu neh..
aku ade la Org yg cepat fed up apebila terpaksa menunggu..
lebih-lebih lagi ketika menunggu sesuatu yg amat penting
yg amat berkaitan ngan keje aku..
ari ni terpakse postponekan beberape aktiviti keranan menunggu Org..
dan, tanpa rase bersalah,
'sorry, saye lambat.. ade hal'
jawapan yg sangat klise..

dan, dalam duk menunggu..
aku terpakse wat decision utk beberape perkara yg aku rase mampu ruinkan life aku..
tak kisah la kan..
saye menunggu respon anda suda berhari-hari..
and, until now, tak de respons pape..
sorry beb..

mungkin..
ni kali terakhir untuk saye 'menunggu'..
aku tak larat Oii..
aku profesional, tapi kalu ko rase ko tak leh nk deal ngan Org cam aku..
aku bOleh blah beb..
aku Okeh jek....

time is GOLD..
[lame kOt x gune proverb neh]
sO, jangan salahkan aku kalu aku blah cam tu je..
beb, tak mampu aku nk jadik tunggul kayu
cam cendawan tepi bus stand yg tumbuh hasil dari kumbahan lembu..
Oh.. aku xnak cam tu..

babai....

0 comments:

tt