Saturday, July 21, 2012

Short Update :)

www.tips-fb.com


Assalamualaikum wbt ;)

1. Untuk sesape yg perasaan, blOg aku dh berwajah baru ;) Thank tO Dak Intan sbb tOlOng editkan blOg akak yg tak berape nk semenggah neh.. sO cOmei hOkeh.. ade bunge bunge..

2. Ari Khamis (19.7.2012) ade lawatan sambil blajO ke Pertubuhan Peladang Kawasan Maran (PPK Maran).. Pergh, lawatan sambil blajO.. munyik cam bebudak sekOlah jek.. Pegi tengOk care diaOrang tanam nangka madu secara besOr-besOran.. Jauh tu.. Penat seh.. Tapi berbaloi la.. Nanti aku wat update khusus untuk nangka neh..

3. Semalam (ari Jumaat) kami anak beranak, berjalan-jalan melihat alam ke Hospital Sultan Haji Ahmad Shah, Temerloh. Kul 4.30 pagi bertolak dari Dungun T_T.. Sebagai tanda aku tak kecukupan tidO, aku hangkut sekali bantal bawak g TemerlOh.. TidO dalam kete..  Owh, g sane sbb lawat atOk sedara aku sakit.. Kite Org balik awal, sebab SulOng nak terawih kat Dungun jugak malam tadi.. Selamat sampai ke Dungun dalam pukul 6 lebih petang semalam..

4. Ari ni ari 1st Ramadhan 1433H.. Sangat bravO sebab pagi tadi x sahur, bangun sekadar niat puase jek.. Tak larat nak bangun.. Nak cOver balik tidO yang tak kecukupan tuh.. Sib baik ari ni x lembik cam jelly..

5. Ari ni jugak le, pepagi bute incek bOs call ajak g tengOk Org gOtong rOyong wat pagar kOridor bangunan sekOlah kat Kg Lentang.. Alah, sebelah kampung aku je pun.. Sib baik le ari ni bangun awai.. Kalau x, tak pepasai ke tazkirah ngan incek bOs..

6. Tu je aku nak update, mate tak berape nk celik dah neh.. T_T Manyak sangat minum air time bukak pOse tadi..

Lastly, selamat menjalani ibadah pOse kawan-kawan.. semOga ramadhan kali ni lebih membawa maknat dalam idOp kite...

Adios..

p/s : Ku tunggu Org yg ingin menunaikan janji.. tapi cam tak de jek :((

0 comments:

tt