Monday, July 16, 2012

Hapdet Siket Siket ~

www.tips-fb.com

Assalamualaikum wbt =)

1. Ari ni tade Monday Blues sebab aku tak pakai baju kaler BIRU..  
Memang dah awal-awal plan aku berbaju yg bermOtifkan PINK di setiap ari Senin..
Nak amik mOod le kekOnonnye.. tapi terbabas jugak kekadang tuh =P 

2. Ari ni ade MEETING..
aku SKIP, sebab aku rase aku tak larat nak panjat tetangga kat PDD..
aku rase aku tak mampu lagik nak duk lelame kat kerusi..
kat Opis pun duk kejap-kejap, pastu bangun jenjalan sane sini..
Bile Org tengOk, cam mandur je lagaknye..

3. Ari Sabtu lepas, aku accident lagik..
Untuk kali ke 3 nye bagi tahun ni.
Yang 1st bulan pat ari tuh, langgar lembu..
Yang 2nd, few weeks after tu, Org langgar aku dari blakang..
dah le mangkuk tu tak say sOrry pun..
then, yang last ni.. Sabtu lepas la.. aku terlanggar anak Org..
sib baik tade pape.. Leher aku jek cam memberat sket..
nak pusing sane sini payah..
sO far, keadaan dah bertambah baik walaupun sne sini aku tempek ngan plaster Tiger Balm..
Erk plaster ke?

4. Ari Jumaat ari tu, PM datang Dungun..
ade prOg ngan UiTM..
sesaje g menyebOk sambil jalan-jalan cari makan..
PM ensem ;)
tak berape nak dapat snap gambor sebab aku tak berape nk cukup tinggi..

5.Tu je kOt aku hapdet..
tak berape nk beridea bagai..
sebab tu aku kate hapdet siket siket..

chOw..

p/s : Bile dh hampir dapat ape yg dikejar, time tu la tetibe rase hambar..

p/s/s : thanks for the 'ketawa'.. Lame kot telinge ni tak mendengarnye..

p/s/s/s : ade khabar angen yg tak berape nk betul tapi aku rase lawak.. haha

0 comments:

tt