Wednesday, July 11, 2012

Dup Dap Dup..

www.tips-fb.com

Assalamualaikum wbt ;)

Pejam celik, pejam celik, pejam celik.. terus pejam tak celik celik.
.Hee cam ari ni tahap kemengantukan yg teramat !!
Malam tadi dah le tertido depan lappy..
Incek enpOn plak duk melekat statik je di tangan aish..
ape la nak jadikan..

so, semenjak 2 menjak 3 menjak neh.. 
aku rase jantung aku cam main buai laju-laju jek.. 
cume belum terlompat ke luar jek.. 
tahap degupan tu laju mengalahkan degupan jantung Nadhira bile nampak Amar dlm cite Dejavu di Kinabalu.. aish.. ape daaa..

Memang ade penyebab kot nape jadik cam tu..
Setelah bertahun degupan jantung tak selaju tu kan..
Tetibe menjadi balik degupan tuh..
Asih aish aish aish..

Ade yg menyangka aku dah fall in love someone..
i'm not sure..
maybe yea, maybe not..
perasaan tu sukar nak digambarkan..

Lately ni pun rase sedikit kehepian ;)
semua Org berhak untuk rase happy bahagia kan..
sO, am I..
sebab aku rase smua Org deserve to get happiness
after dia terpakse meredah segala kesakitan, kesedihan..
dan, itu la yg aku rase skarang ni..

Walaupun aku tade bf..
at least aku kengkawan untuk sentiase bersama-sama
tak kesah sedih atau happy..
aku ade kawan-kawan yg sudi mendengar aku bercerita dan jugak kengkawan yg memilih aku untuk dijadikan tempat mereka bercerita ;)

tu je kOt.. yg lain-lain,. xtau nk gambarkan cam mane..
adois =)

p/s : semalam dh wat pengakuan berani mati ;) rase ilang beban seketui kat bahu =)

0 comments:

tt