Tuesday, May 1, 2012

dari UTARA ke TIMUR #part 2

www.tips-fb.com




Assalamualaikum ;)

Cite perjalanan merentasi banjaran Titiwangsa ke Utara tak abes lagik.. Hangat lagik kOt.. belum sampai status suam-suam kuku :P Kalau dalam entry lepas (macam dah berkurun je bunyik!) KLIK SINI aku duk sajikan pandangan pembaca dgn pemandangan di sepanjang Hentian Titiwangsa ke Hentian Perah, kali ni pasai UUM plak ;)

Okeh, sampai Changlun dalam pukul 5 lebih, terus check in kat hOtel.. Changlun dah ade hotel tau.. Gamaknye aku je la yang ketinggalan kan :) kiteOrang check in kat T-Hotel Changlun, alah sebelah stesen bas Changlun jek. Dulu kat situ ade kedai runcit ngan klinik..


muke aku x berape nak nampak sangat ;)

Hotel ni Okey :) tapi xde la se grand EDC kan.. Malas nk duk EDC sebab senang nk p PMC :) Yes, aku sampai Changlun ari Rabu dan memang sempat merayap ke PMC ;) Bile sampai Changlun neh, terus rase rindu nak makan nasi kandar yasmeen.. Alah yang depan C-Mart tu ;P Sedap wehs..



Semangat gile kakak aku duk ngadap nasi kandar tu :) Settle nasi kandar, merayap dalam C-Mart.. C-Mart same cam dulu lagik :) Kedai roti Fairy ade lagik, tapi malam tu dah lewat, masuk cari mini pizza yg aku selalu makan, tapi dah tak de :( Kat depan C-Mart ade kopitiam skrg.. pastu ade marry brown :)

Settle kat C-Mart, baru le p merayap kat PMC :) Sampai PMC terus carik popia basah :) Heaven ! Dapat seketui terus terubat rindu :) `Macam Orang mengidam, beli 2 bungkus, tapi 2 ketui je aku makan. Perut dah penuh ngan nasi kandar ;)

Ape lagik aktiviti malam tu erk, xde dah kOt. balik bilik, terus duk online.. wifi kat hotel laju giler :)

tapi pape pun, bile sampai je Changlun, terus terubat rase rindu nak jadik student.. Tu belum masuk UUM lagik.. hadOii.. Eh, esok ari Rabu, ade PMC.. nk p Changlun !!!!!

Cukup untuk malam neh.. Adios..

p/s : depan stesen bas Changlun ade KFC, bukan setakat tu, siap ade academy gOlf ;P

p/s/s : cam mane le aku leh luper birthday pakcik tua tu T_T





0 comments:

tt