Tuesday, May 15, 2012

Gedebukkk !

www.tips-fb.com

Assalamualaikum wbt :)

Ari ni ari Selasa ghupenye. aku ingatkan dah ari Jumaat. Punye la liat nak bangun ari ni. Ni semua salah adezio. Hehehe. Ari ni bukan la ari yg terkategOri as ari yg best. Sebab? Entah.

Tengah-tengah duk update schedule incek bOs, tetibe muncul seketui pesanan yg membuatkan aku rase cam berketui-ketui batu jatuh hempuk kat kepale, terus terlenyek sampai ke kerak Bumi. Mood terus terjun ke laut dalam berenang sampai jurang Mariana.. Teruk benOr rasenye. Ye, lebih teruk daripada tarikh 9 Mei ari tu. Walaupun tak de pertumpahan air mate, tapi emOsi memang stabil :(

Entah la, payah nk dijelaskan. Cukup la sekadar aku kate, aku terase ati. Terase semput sampai aku terpaksa telan nescafe latte 1 tin tanpa sebarang rase bersalah. Dan yang menjadikan keadaan lagik teruk, nescafe latte tu membuatkan aku makin mengantuk. Uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..

tatau cam mane nak 'pecahkan' batu-batu yg berketui-ketui duk hempuk kepale batu aku neh. tak leh nak pikir secara waras ketika neh. Tambah lagik , bile teringat incek Broadband yg MIA. uh! Lagik aku tensen.

selama 3 tahun lebih aku keje (yer, aku lupe 3 Mei 2012 ari tu genap 3 tahun aku keje kat sini) aku rase minggu ni paling tOugh dan paling lambat mase berlalu. mane taknye, tetibe ade gunung tumbang kat kepale aku neh. lagik memberatkan kepale yg dah berserabai, selerak giler neh. Semalam balik keje, terus bace nOvel, lappy tinggalkan kat Opis. malas nk angkut bawak balik, nanti aku duk pikir lagik bende yg tak aku pikir..

dugaan apekah ini. Okeh, mungkin pada yg tak tau. aku memang jenis banyak cakap, sometimes! tapi bile aku rase aku unstable, aku akan diam, kurangkan bercakap. kalu kat umah aku akan banyakkan tido dari aktiviti lain. Haha. Dasatkan. At least, bile aku tido aku x pikir bende yg duk merunsingkan Otak aku.

Dalam keadaan sekarang, nak tido pun aku tade mOod, nak wat keje lagik la.. asek terbabas jek. telan nescafe je yg laju. Pastu duk sendawa sane sini. Macam budak kecik baru nak membesar. Tambah lagik duk dengar lagu Linkin Park, Leave Out All The Rest. Lagik la aku rase nak lempang je muke sendiri

Dah la, penat dh Otak ! Adios!

p/s : kawan aku kate tido je, xyah nk risau pape. dia tetiap malam lena tido. so siooooot okeh !

0 comments:

tt