Sunday, July 1, 2012

Ahad Muncul Lagik !

www.tips-fb.com

Assalamualaikum wbt =)

Sudah ari Ahad ;) Semalam bukan main lagik mOody sebab ari Ahad dah muncul ;) Ari ni plak cam tak cukup napas T_T Memang pagi Ahad selalunye akan jadi kelam kabut. Memandangkan malam tadi tido lambat, duk taram layan Korea , cite Pasta.. Drama bersiri ni dah berkurun, aku je baru tergedik-gedik nak nengOk, sib baik ade TONTON leh nengok walaupun ketinggalan berkurun dah ;) Tinggal lagik 2 episOd, malam karang lepas MasterChef Selebriti, memang nak pulun abes-abesan...

Mesti korang nampak kan pic kat atas tu, gitu la rupe meja aku ari ni.. Erk bukan setakat ari ni, tapi memang ari-ari cam tu, melainkan time aku cuti panjang :P Baru la meja aku kemas sket.. tu pun sket je la, tak kan jadi kemas-sekemas-kemasnye :)

Tapi walaupun nampak meja aku berserabut, bersepah, Otak + idop aku tade la seserabut tu pun walaupun asek jiwa kacau kan..

aku suke sepahkan meja aku sebab aku akan rase cam aku banyak keje dan bagi aku semangat utk wat keje.. haha.. Poyo je bunyi kan :P

Itu la hakikatnye.. Ops, sekarang rase yg dah 6,7 bulan aku tak rase, dah datang balik.. rase yg payah nak digambarkan.. Aish, mak aku cakap x baik buruk sangka ngan Org lain tapi kene hati-hati.. Naluri ibu selalunye betul dan mampu membace ape yg anaknye lalui.. Walauapepun, aku mintak 'dijauhkan' semua tu, aku nak kan kehidupan yg normal, same cam Org lain, same cam kehidupan aku sebelum ni.. =)

Kene angkat kaki dh ni.. keje tu keutamaan, yang lain tolak tepi.. 'Langau-langau' biarkan la berterbangan ke sane sini sampai mereka penat :)

Adios,..

p/s : Penat kot dikaitkan ngan 'mereka' ..

p/s/s : Lega, bile 'janji' dah ditunaikan.. Mintak-mintak 'disukai' =)

0 comments:

tt