Thursday, May 24, 2018

LOTSA MIX!

www.tips-fb.com

Assalamualaikum wbt 

=) 

Aku masih lagi dalam keadaan terkejut dengan keputusan PRU kali ni. Nasib tak menyebelahi BN. Mana silap mana yang tak betulnya tak tau la. Tapi sebab itu yang majoriti rakyat Malaysia dah pilih, kite ikut je la. Untuk aku, memang akan kekal setia dengan BN dan UMNO. 

Untuk berapa bulan ni memang dh struggle buat keje. Otak rasenye macam laptop bergerak. Sampai satu tahap, aku rase macam kepale nak meletop. Dah tu, semua ade dalam otak. Berebut nak masuk, sampai tak tau nak sumbat mane. 

Tapi betul la. Berkoyan koyan pun kebaikan kite buat, tapi bile ade sikit je silap. Orang dah tak ingat dah kebaikan, yang silap tu je orang ingat. 

Aku memang avoid la dengan lots of people la bile bersembang hal politik. Sebab tak nak terjejas silaturrahim. Tapi jadik jugak, sebab orang suke provok aku. Cheese cake betul la. Letih tau.

Alhamdulillah, tahun ni genap 33 tahun. Tak de la best mane pun. Dapat kek 2 bijik, dapat tepung, dapat seprais. Thank U la untuk yang bersusah payah semua tu. Hahaha Mokyue ko ni heartless sikit. Tak reti nak menunjukkan rasa keterujaan tu. Hahaha mungkin sebab aku busy dengan PRU kot. 

Ape lagi eh? 

Oh ade. Banyak sangat cerita yang berkait dengan perasaan ni. Aku jadi letih sangat sangat. 
Ntah la. Ikut flow la. Kalu ade lagik perasaan, anggap la ade. Kalu tak de, anggap je la hati mati. 
Hahahahaa 

Walau ape pun, satu je dalam kepale aku. Perjuangan perlu diteruskan. Fight until we win back.
Itu janji aku. 
Berpaling tadah takkan sesekali. 
Tetap setia dengan yang satu. 
Insha Allah.

0 comments:

tt