Monday, November 19, 2012

It's Monday BUT It's Ok :)

www.tips-fb.com


Assalamualaikum wbt ;)

Yeay, Isnin lagik ! Esok Selasa, Lusa Rabu, Tulat Khamis and Friday is after Thursday !
YIPPIEY !!!!!

1. Ari ni result UPSR bebudak Darjah 6 tahun ni dah kuar. Achik dapat 3A 2B. subjek ape yg dapat A, ape yg dapat B aku tak tau detail lagik. Tu pun tau sebab Incek Abang sms. Then, confirm kan balik ngan Along. Tak pe la Chik, xde rezeki lagi setakat ni kan.. Leh duk dekat lagik ngan mama kan.. tak perlu nk 'merantau' memuda cam Along ngan Angah. Bukan Achik tak pandai, tapi rezeki sampai situ jek. UPSR bukan jalan terakhir. ala, tak dapat straight A's dlm UPSR tak bermaksud Achik xleh berjaya in future kan.. Persetankan pandangan Org lain. Bagi Mok Yu, Achik tetap cemerlang. Lipat gandakan usaha di masa akan datang. Lawan Along Angah.

2. Ari ni duk siapkan keje yg tak berkesudahan. Bab edit mengedit ni la aku lemah gemalainye. Nak bagi imbang nombor-nombor. Nasib la duk tak amik course accounting kan..

3. Pagi tadi pepagi Incek Abang dah sampai umah. ari ni beliau tak keje. Pepagi tu kalu sampai cam biase la nak jenguk ayams peliharaan beliau. Ayams tu sebab plural okeh! Tapi yang paling tak menahan kene sound 'Oit lewat g keje? G keje cepat' .. Haha memang time tu dah lambat pun. Dah 8.15 am tapi aku masih terpacak kat umah. Bangun lewat T_T Pagi semalam, 'alarm clock' tak de, reti je aku bangun awal. Mentang-mentang ari ni Puan Emak dh 'punch card' balik as 'alarm clock' lewat plak aku bangun yerk =P

4. Pagi tadi jugak, nak g keje, lalu depan Mekdi, selalunye time pagi cam ni ade sorang je pelanggan tetap. Akak yg keje RHB Bank tu. Tapi ari ni kemain lagik ramai Org beratur, sampai ke luar tu. Penangan breakfast free. Aku? tak singgah. Bukan boikot Mekdi tapi aku bukan jenis bangsa yg reti nk berebut kalau bab-bab mende free ni. Tak pe la, esOk pagi leh g beli. Bile bab boikot ni kan, buat aku terpikir sesuatu tapi biar la.. Banyak cara lagi nak protes, ari ni kite boikot, esok lusa kembali cam biase jugak. Boikot pun ade musim kan =P Kang tak pepasal plak ade yang banned aku pas ni.

Okeh. Cukup la setakat ni untuk ari ni. aku tak rase rajin pun ni. tak de mood nk wat keje walaupun aku tengah duk pulun wat keje T_T

0 comments:

tt