Monday, September 3, 2012

September Suda ~

www.tips-fb.com

Assalamualaikum wbt :)

Samat Pagi Kengkawan :)

3rd September 2012?? Wah-wah cepatnye kan mase berlalu. Bulan ni utk 2 minggu pertama, minggu utk menguji kercergasan mental dan fizikal. Haha. Tapi tatau la tahun ni mampu bertahan ke saat-saat terakhir ke tak ..

So, dlm bulan 9 neh, aku rase aku Ok la kOt compares tO Ogos ari tu. haha. Bulan Ogos bulan penuh emosi. Tapi still blh cOntrOl walaupun ade 2,3 actions yg di luar jangkaan. Memang perkara yg x mampu akal nak pikir secara rasional nape tindakan tu dilakukan. Haha. Parah.

Bulan ni jugak, a few things berubah. Berubah utk kebaikan. Berubah utk mengelakkan pisang berbuah  berkali-kali. Ye la, aku kan jenis lembut ati. Senang je nk maafkan Org, senang je rase simpati, senang je lupekan ape Org dh buat kat aku. Haha. Puji diri sendiri !!

Isu kawan 'part time' tu tak settle lagik. Erm, memang aku tak suke keadaan tu berlaku. So, cara terbaik, aku 'hide'kan diri aku sendiri. Jadik penonton yg pasif. perhatikan ape yg jadi. Lebih kurang cam stalker tapi tak berape busy bOdy. Jadi pendorong di kala memerlukan sOkOngan. Ibarat pokok kacang panjang yg memerlukan 'junjung' untuk mencari cahaya matahari bagi melakukan proses fotosintesis. Ceh!

Aku egO?? ade la sket-sket kot. lebihan ego Org lain yg terkena tempias aku. Sadis. Tapi egO aku tak mencair kali ni. tapi makin membeku. Payah betui nk cairkan. Haha.

Lagik satu, aku tak berape suke nk repeat 2,3 mende berkali-kali. same cam aku tak suke Org duk keep repeating, bebel perkara yg same berkali-kali. Dah dewasa beb. Otak kene cergas. Jangan lemau.

Tu je kot bebelan pepagi Senin neh. Open hOuse di sane sini masih giat. Lemak-lemak pun makin serOnok duk membiak. Dah set ngan Cg Fauzi nk kembali ke 'arena'. Haha. Tatau la bile janji tu akan mampu ditunaikan.

Adios, selamat menjalankan tugas wahai kawan-kawan :) Perjuangan belum selesai.

p/s : "Jadilah rempah ratus yg boleh memikat hidung sesiape yg terhidu " - thanks Encik utk peringatan ni. Saye akan sematkan dalam kepale walaupun still x dapat catch up maksudnye. Kali ni saye yg 'slow'


p/s/s : alhamdulillah, semakin hari semakin terbuka luas 'jalan' tu. Semoga dilancarkan urusan dan dipermudahkan segalanye. thanks kawan :)


0 comments:

tt