Sunday, August 5, 2012

C.U.T.I

www.tips-fb.com

Assalamualaikum wbt =)

Dengan ini diisytiharkan, saye sedang bercuti utk 3 hari dan mungkin dilanjutkan ke 4 hari..
Keputusan drastik ni malam tadi baru buat..
Pagi tadi pepagi bute masuk Opis isi bOrang cuti..
Tapi cuti malam tadi dh incek bOs approvekan..
Terpaksa cuti, keadaan dah tak berape stabil nak keje..

tengah ari tadi dah selamat meninggalkan tanah air Dungun dan dah selamat sampai ke destinasi yg dituju..
Memang patut cuti.. Muke pun dah selenge semacam..
Wat keje pun tak tentu arah dah..
Keje A aku buat B..
Lain Orang tanye, lain aku jawab..

so, kalu sesiape yg mesej aku kat nO maxis tu, tak de jawapan..
So sOrry yerk, aku tengah cuti..
Kali ni aku kejam sket sebab aku memang nk 'berehat'..

Mintak-mintak lepas balik cuti neh..
Mood keje aku bertambah balik..
dan pada sesiape yg tak pernah nak memahami 'cuti' dan 'keje' aku...
satu je aku nak cakap..
aku pun manusia biase.. ade mase aku perlukan ruang dan waktu untuk bersendiri..

Sekian, terima kasih..


0 comments:

tt