Tuesday, August 7, 2012

Aku Tau Aku Tak Patut...

www.tips-fb.com

Assalamualaikum wbt :(

Ari ni lepas bagi salam tade smiling. Argh. Sumpah.
Otak aku stress yg amat..
Tapi tak sampai tahap beku..
cume menggelegak..

aku tatau nape aku patut jumpe sOrang manusia tu..
nape la manusia tu suke 'menipu'
Oh, menipu tu bahase kasar la kirenye..

Mungkin Org tu tak menipu
cume dia tak bikin seperti ape yg dia cakap..
Kalu sekali mungkin aku bOleh cOnsider lagik..
Tapi ni kali ke 3..

Erm, dah la..
Aku dah tak leh nk trime kot 'penipuan' kali ke 3 neh..

Erm, alahai..
sumpah aku tak paham..
aku tak paham ape yg sebenarnye ko nk cube buktikan..
dah la, aku dah penat kot sandiwara ko..

Aku berdoa semoga tak de lagik insan yg akan 'terkena' selepas neh..
Sticke on ur words la..
Jangan cakap lain, dibuatnye lain..

aku tau aku tak patut, update blOg dengan perasaan marah marah cam ni esp. di bulan ramadhan neh..
maafkan aku ye kekawan..


p/s : kali ni memang aku fed up bebetOi..
p/s/s : tak suke la ngan manusia yg menghancurkan mOod holiday aku neh..

0 comments:

tt