Thursday, March 8, 2018

Abnormal

www.tips-fb.com

Assalamualaikum wbt 

=) 

Hyeeee !

Lately aku rase life aku macam abnormal sikit. Hahaha bukan pasal tak leh tido. Tido aku ok je. Kecuali untuk minggu lepas, sehari semalam aku tak tido. Dengan makan pun tak menentu. Satu badan jadi shaking. Heart beat kemain laju. Macam kena kejar dengan kuda. 

Pastu since few months, aku nak menangis tapi tak boleh nak menangis dengan penuh air mata. Paham tak macam mane perasaan tu? Ko sedih, ko stress tapi tak leh nak lepas kan. Macam berak sembelit. Ko rase perut memulas mulas, pegi toilet, tapi kemain lame teran berak, tak keluar luar jugak. Gitu la rase. Jenuh aku pakse diri nak menangis. Cebik cebik je lebih. Tapi nan hado air mate nk keluar. Lepas 2 saat, emosi dah  ke mane ntah. 

Aku rase aku busy la jugak sekarang. Aku rase la. Tapi minggu ni aku rase bertenang sikit. Walaupun ade la insiden insiden yang menguji keimanan. Setakat melampiaskan kemarahan dalam group whatsapp je la. Itu je termampu. 

Yang jadi abnormalnye aku ni, confirm la period. Tak pernah pernah Cik P aku meragam. Dah buat hal. Memanjang rase PMS  ni. Normal ke? Untuk aku, aku rase abnormal la. Sebab dari dulu Cik P aku memang behave. Tak pernah buat hal. Nak g klinik, memang tak ar. Hahahaa 

Pape pun, hidup kene teruskan jugak walaupun dalam keadaan tak berape nak normal ni. 

Have a nice day, kengkawan! 

0 comments:

tt