Monday, January 1, 2018

BYE 2017. OH HELLO 2018!

www.tips-fb.com

Assalamualaikum wbt 

=)

Nak buat recap untuk sepanjang tahun 2017 aku tak berape rajin. Sesambil otak aku dah cukup penat dengan segala mende yang jadik. Start dari December 2016 membawak la sampai ke December 2017, otak aku tak berenti 'bekerja'.

Tahun 2018 ni pun nak bekerja keras lagi kepale otak ni. Nak work smart kene gune sepenuhnye otak kiri otak kanan. Hahaha. Macam bijak je bunyi.

Tahun 2017 agak mencabar la untuk family aku bile for the 1st time Puan Mak admit ward. Hahaha lawak pun ade bile ingat balik. Tapi kalu tak kene cam tu, sampai bile bile pun tak beringat kan. Hahaha.

The worst part, Neyo died in December. Setahun lebih aku jage, aku tatang then Neyo pegi. Yup, sebab lack information jugak. Kalu dari awal aku google pasal demam Neyo tu, rasenye Neyo will still with Us. Tapi dah Allah tentukan macam tu. InshaAllah, akan ade pengganti yang lebih baik lepas ni. Well, Adik is pregnant again!

Secara keseluruhannya, 2017 tough year yang amat untuk aku. Berape kali jadi loser tak tau. Tapi tetap kene sadokan jugak hati. Hahahaha

Terima kasih pada mereka yang selalu ade sepanjang tahun 2017 ni. Yang dah blah dari idop aku, aku doakan semoga mereka terus bahagia dan dilimpahkan rahmat Allah swt. Yang masih ade bersama, teruskan la bersabar dengan aku yang mood empat musim ni. Hahaha

Untuk 2018, aku tak harapkan pape. Cume aku nak idop aku back on track. Tu je. Tak lebih tak kurang. Tak de orang nak sayang 2018 ni pun tak pe la. Dah redha.

Selamat menjalani 365 hari di 2018! Semoga semuanye manis manis sahaja!

Lots of kit kat chunky,

Mokyue!


0 comments:

tt