Tuesday, January 5, 2016

Pusing Pusing Kompleks Sukan Gong Badak ~

www.tips-fb.com

Assalamualaikum wbt 

=) 

Kisah di hari pertama tahun 2016 ni. Sebenarnye hari tu semua kebosanan sebab dah terperuk duk dalam rumah, tambah lagik budak budak ni dah muak tu mengadap buku kan. Jadinye, lepas Asar kami semua gerak ke Kompleks Sukan Gong Badak. Frankly speaking la, dh setahun lebih aku duk Gong Badak ni la 1st time jejak kaki ke tasik yang ade tu. Sebelum ni kalu pegi kompleks ni, mesti ke Stadium Tertutup je. Tak pernah pun nak usha ape yg ade. 


Ramai gile manusia yang ade petang tu. Ade yg jogging, ade yg beriadah dengan family. Plus kat situ ade rollerblade, kete control, mainan suppa duppa tu, ade sewa basikal. Eh memacam la. Bebudak ni siap bersport shoes bagai. Aku tak de maknenye. Pakai sandal je tawaf tasik. Diaorang before start jongging, siap warming up. Aku duk tepi, selfie sorang sorang. Hahahaha

Nah layankan je la gambar kami ni! 

=P





































Settle round tasik, beli makanan duk atas rumput pastu krup krap krup krap. Boleh tahan luas jugak la tasik tu. Nasib baik tak cramp kaki aku. Malam tu balik, diaorang bukan main lagik sorang sorang tido lena, aku jugak yang merana. Tido tido ayam jek. Dah le esok pagi tu bangun awal. Sadis ar. 

Nanti boleh repeat lagik yer adik adik. Tunggu kak Nurul beli kasut dulu. 

Pada yang duduk area Gong Badak, memang dicadangkan la untuk ke Kompleks Sukan ni. Macam macam adeeeeee

Babai! 

0 comments:

tt