Monday, September 28, 2015

Nasi Lemak, Jakel, dan Asam

www.tips-fb.com

Assalamualaikum wbt 

=)


Ha nasi lemak kat atas tu memang terbaik ar. Sedap gilerrrrr! Memang tak tipu tau. 2 pinggan aku makan. Nasi lemak homemade ni, Ummi Leli masakkan. Aishhhh tetibe terbayang bayang ni. Rase macam dah kat tekak je ni. Eh sedap sangat tauuuuuuu! 

Eh tapi kan lepas makan je, tetibe tekak rase loya, kepale pening. Ni bukan side effect makan nasi lemak ni, tapi ni akibat tak cukup rehat for 2 days lepas tu mala tu budak budak duk memekak kat rumah. Terganggu terus tido. Mencik tau

Tengah hari Ika ngan Leli ajak keluar, eh laju je mengekor. Singgah 7E beli asam. Tengah syok syok makan asam, tetibe rase nk muntah. Terus bukak pintu kete, muntah bebetul parking depan pintu masuk Jakel. Hahaha memilih kan, nk muntah tempat best best. haha. Muntah kemain banyak lagik. Segala makanan yang masuk muntah balik. Aku tak sure la budak budak Jakel perasan ke tak aku muntah tu. Memang kene maki ar. Hahahaa

Settle kat Jakel tu ikut Ika ngan Leli pegi satu Office tu. Asam maintain kat tangan. Bawak ke hulu hilir. Ade la makcik sorang tu menegur lepas tengok aku pegang asam, "Biase la awal awal macam ni memang tak larat, asam bawak ke mane mane je"  Aku sengeh je. Tak daye nak membalas. Memang dah flat ar. Aku syak makcik tu assume aku pregnant.. Tak pe la makcik, I redha je. Hahaha

Tapi memang tak daya weh. Malam tu before 9 aku dah pitam. Tengah syok tido bunyik bising, selamba badak je aku bangun sound budak budak suruh duk diam. Hahahaha Sorry ye diks, akak kalu migrain memang perangai huduhsss sikit yerr...



Haaa ni la asam kontroversi tu. Erkkkk tak berape nak sedap. 

Okbai! 




0 comments:

tt