Thursday, May 14, 2015

7 BULAN ~

www.tips-fb.com

Assalamualaikum wbt 

=) 

Dengan keadaan tak berape nak centre lagik, alhamdulillah bertahan lagik sampai ke bulan ke 7. Jiwa parah tak payah nak cerita. Sampai satu tahap aku rase aku memang langsung tak perform padahal hari hari ade je keje aku buat. Yeah, itu la yang orang nampak sebab orang tak pernah tau ape yang aku duk buat. Orang nampak aku just duk hadap lappy tanpa sebarang keje. Itu yang orang nampak. 

Settle dh Hari Komuniti UniSZA. Pencapaian tak berape nak memberangsangkan jadinye redha je tak perlu nak merasakan diri down. Itu je yang mampu aku buat. Nak melebih sampai memaksa menyeksa diri memang tak la. Tak sampai mase lagik aku rase. 

Sampai dah masuk bulan ke 7 aku still tercari sesuatu untuk aku bertahan di Gong Badak. Aku dah jumpe secara kasarnye tapi secara jujurnya penemuan tu salah. Jadi aku kene gali balik, cari balik sesuatu yang aku nak tu. 

Dalam bulan ke 7 ni jugak, dengan keadaan emosi yang agak sakai, penantian berakhir. Aku harap perkara ni tak kan memberikan kesan yang teruk pada performance aku. Nak jadi Noorul Jannah yang penuh inovasi macam dulu balik. Campak masalah, keje ke hape semua aku boleh handle. 

Doakan aku kembali normal. 

0 comments:

tt