Tuesday, May 12, 2015

5 TAHUN

www.tips-fb.com

Assalamualaikum wbt 

=)

 5 tahun aku tunggu 
5 tahun aku bersabar
5 tahun aku cuba pujuk hati sendiri 
5 tahun aku belajar rendahkan ego 
5 tahun aku belajar untuk menerima segala kekurangan dan kelebihan 

Tapi 

Tak sampai seminit semua tu 'ranap'
Mane salah, mane silap 
Aku tak tau 

Buat pertama kali dalam 5 tahun ni aku betul betul rase kecewa
Semua hancur

Sapa yang ego? Saye tau awak?
Sape yang tak pernah belajar untuk menghargai?
Saya terlampau mendesak atau awak yang tak pernah peduli? 

Semoga kite berdua jumpa kebahagiaan yang kite cari. 

Doa saya, awak akan bahagia suatu hari dan semoga saya tidak menjadi separuh kebahagiaan itu. 

Saya gagal untuk buat awak bahagia. 

































Awak perkara terbaik yang pernah hadir dalam hidup saya, Luz Itfa 

=) 

0 comments:

tt