Saturday, August 17, 2013

RandOm Issues

www.tips-fb.com

Assalamualaikum wbt

=)

1. Mimpi

Lately aku asyik mimpikan sOmeone who used to be my best friend. Sampai tahap mimpi beliau datang beraye. Okeh. Aku memang x gemar la mimpi yg mampu menggangu emOsi ni. Tapi serius, memang Otak asek terpikirkan beliau. Then, dalam diam diam stalk his fb. Sooooo nOt my type la kan. SelOngkar hak peribadi Org kan. Nak je rasenye add dia kat fb walaupun tau beliau tak kan approve =.="

2. Protective

Aku bukan la spesis yg protective dlm sesuatu relatiOnship. Melainkan, melibatkan family aku. That time, aku akan jadi teramat prOtective. Erm. Di sebalik isu protective ni, teringat kisah di sebaliknye. 2 ari sebelum raye, ade Org call pepagi bute. A woman. Isunye, aku kawan ngan bf a.k.a her future husband (maybe dh jadi husband dia kot). Aku tak amik pOrt sangat. Just give her a  promise yg aku tak kan kawan lagi ngan bf dia. Then, few days after raye, check fb. Check fb her bf, dah xde. Check her fb, same jugak. Erm, bagus la Cik Z ni. Dia cube pertahankan hubungan dia sebaik baik mungkin. Yg peliknye, perlu ke dia rse tergugat ngan aku? @_@

3. Terhegeh hegeh

Tak semua Org akan menyenangi kehadiran kite. Kadang kadang kite rase, kite ni disenangi Oleh semua Org tapi sebenarnya tak pun. Ade yg tak suke. Dan menganggap kehadiran kite tak diperlukan. Pada mereka, kite ni hanye terhegeh hegeh nk kan perhatian. Aku bukan macam tu. Once aku dh rase Org anggap aku ni terhegeh hegeh, aku akan say gOod bye and talk to my hand. Tak denye nk terhegeh hegeh lagi tunjuk muke kalu Org asek tarik muke bile nampak kite kan.

4. Perbezaan pendapat

Rambut sama hitam. Hati lain lain rase. Otak pun lain lain fikir kan. Kalau dengan family sendiri pun kadang kadang kite tak sependapat apatah lagik Org luar. Ngan besfren pun ade masenye kite merasakan pendapat mereka tak leh pakai dan rase kite je betul kan. Tak elOk sebenarnye, walaupun rase pendapat Org lain tu tak patut didengar, at least dengar dan cerna. Jangan main bangkang jer.

Okeh. just my few random issues. Isu isu yg duk berlegar dalam Otak aku. Mungkin sebab makan biskut raye banyak sangat kOt. fikir pun melalut je

Chow.

p/s : sekejap je mase berlalu.

0 comments:

tt