Monday, January 17, 2011

ReuniOn

www.tips-fb.com

rase cam rajin plak ari ni nak update blOg.. ari ni cite pasal reuniOn Or gathering Or kumpul reramai.. aku pun lupe bile last aku jOin reuniOn ni.. aku rase tade kOt.. since aku abes skOlah, aku rase aku tade jOin mane-mane gathering.. same cam pas abes zaman uni gak.. tadi tetibe je kawan aku ajak wat reuniOn.. bile wat reuniOn meaning dat akan ade la semua kawan-kawan lame a.k.a classmates.. erm, rasenye ni bukan la mase yg sesuai nk wat gathering kOt.. mase CNY, ade 2,3 Orang member time skOlah nk kawen, time tu wOuld be da best time la nk wat reuniOn.. g majlis kawen reramai. tapi nOt fOr me.. aku tak sedia lagik nak jumpe mereka-mereka tu.. like my fren said, past is past.. yaa.. mmg past is past, hurt wOuld be HURT! tapi bukan dendam erk..

ade mase kite perlu melarikan diri dari mereka-mereka yang berkneaan untuk mengelakkan keadaan menjadi bertambah genting.. melarikan diri bukan bermakna takut Or ade melakukan salah.. melarikan diri untuk kebaikan semua pihak.. xnak ade sape-sape yang sakit hati.. tak nak bermusuh ngan sape-sape.. 

erm.. payahkan.. bile g kenduri plak, Org sebuk duk tanye kite plak bile nk kawen.. adeiiiiiiii


0 comments:

tt