Sunday, January 16, 2011

16 Januari 2011

www.tips-fb.com

da 15 ari tahun 2011 berlalu.. aku rase tahun ni ati aku kuat ckt cOmpare tO last year la.. da tak de bende nak fragile-fragile lagik.. da jadik ati batu.. tetiba rase ari ni rajin nak update blOg.. mungkin banyak bende nk share kOt.. last mOnday, aku baru je dapat anak baru.. tahun 2011 equals tO anak buah yg ke SEBELAS ! tade sape-sape yg beranak tapi jaa (my big sista) amek anak angkat :) walaupun bukan anak sendiri, tapi rase sayang tu da ade :) maybe sebab da lame umah aku tu tade budak kecik kOt.. spend lOts fOr his stuff :) mengalahkan mak dia plak :)

aku tak leh nk jangka pe yg nak jadi untuk tahun ni.. ngan bebanan keje yg diagak akan bertambah [keje mmg tak pernah nk abes] dan faktOr-faktOr sekeliling yg sedikit sebanyak menggugat tahap keimanan, kesabaran dan ketabahan hati aku :) tapi ape yg jadik skali pun, bende yg berlaku di tahun 2010 tak kan diulang kembali, bukan hanya jadik sejarah,tapi dah terdelete terus.. kedengaran agak kejam, tapi tu la kenyataan..

kehilangan?? aku tak rase ape-ape kehilangan sbb they're nOthing tO me !! bukan berlagak sOmbOng tapi mereka-mereka la yg menyesakkan Otk aku, menyusahkan idOp aku ngan pelbagai kerenah.. kehilangan itu bukan sengaja direncanakan tapi mereka-mereka yg memaksa aku menghilangkan mereka-mereka itu.. mereka-mereka yg dah rampas hak aku selama ni.. dan aku tak kan bagi can mereka-mereka tu muncul lagik dalam idOp aku walaupun sekadar just drOp by.. mmg tak perlu dan tidak diperlukan same skali :)

da banyak bebel untuk ari ni :) nanti aku pOst gambOr addin kat sini  erk :)

daaa..... 

0 comments:

tt