Saturday, December 19, 2015

Buku Lagik ~

www.tips-fb.com

Assalamualaikum wbt 

=) 


Bahan bacaan lagik. Kikikiki. Sebab aku rase macam tak de idea sesangat dh nak update blog. At least, aku membantu korang untuk dapatkan bahan bacaan kan. Kikikiki




Ni best seller kat few book stores tau. Tak berat mane isi dalam tu. Cume aku sedih bile bace. Sebab kite bermain dengan emosi seorang bapa yg 'kehilangan' anak dia. Ni cerita betul tau. Aku pernah folow jugak la kisah ni dulu dulu. Tak silap time ni aku secondary school lagik. 

Ade mase, korang bace la. Banyak manfaat tau! 

Sebelum terlupa, antara faktor aku beli buku ni sebab tajuknya yang agak catchy. Auchhhh




Ni pun best seller jugak. Author semua doktor. Ade siri 1. Yang 1st aku tak buat review. Yang 2nd ni ade tambahan penulis. Gaya bahasa simple je, untuk memudahkab orang ramai memahami profesion perubatan. 

Ade jugak nasihat, teguran yang 'slow' tapi terkesan untuk pembaca. 

Ade peluang korang beli erk. 

Chow! 



0 comments:

tt