Tuesday, October 20, 2015

Tido Yang Berkualiti ~

www.tips-fb.com

Assalamualaikum wbt 

=) 

Lately aku rase memang tido aku tak de kualiti langsung. Walaupun tido panjang tadi nikmat tu tak sampai klimaks. Tengab mimpi yang indah indah tetibe ade gangguan. Cheeseee cakeeee ar. Stress gilosss. Esoknye bangun confirm kepale berdenyut. 

Biase badan letih yang amat, tido mesti lena. Skarang tak weh. Aku rase antara faktor, tido ramai ramai. Aku kan semenjak dewasa ni mane tido share bilik dengan orang, kecuali time pergi kursus la. Tapi bile kursus, roomate pun same naik penat dengan kite. Jadi tak de la nk menggangu letih kite. Same same layan tido. Esok pagi bangun fresh je.

Tapi skarang memang aku tak de kualiti langsung. Walaupun mase tido tu panjang, tapi hakikatnye tido tu acah-acah je. Kang tersedar sebab dengar bunyi tu, kang sedar sebab bunyi ni. eh memang seriously tak lena la. Kualiti tido tu aku tak tau la tahap mane.

Sudahnye, pagi bangun kepale rase pening. Ari Sabtu bukak booth main main je, sebab kepale aku sakit sesangat. Last last masuk tido dalam opis. Main taram je tido dalam panas. Dah le black out.

Sedih tau bile tido tak de kualiti ni. Mood memang out la. Ting tong je kepale. Semua mende rase tak kene.
Eh sape selalu kene cam aku ni?
Meh le tolong advice.
Sedih dah ni

Huarghhhhhhh

I just need my beautiful sleep

-________________-

0 comments:

tt