Wednesday, March 7, 2012

Ur Colour Is MARRON !

www.tips-fb.com

Assalamualaikum wbt ;)

Entry di malam ari T_____________T

Owh tadi try 1 applicatiOn kat fesbuk.. WHAT DOES UR COLOUR SAY ABOUT U ..
Lepas few seconds, dapat ler result ghupe cam kat bawah neh ..



Erm.. tarikh lahir dah betul..
Name xberape nak betul.. Nuyue tu bukan 1st name aku.. cume dari kecik suke benOr org memanggil ngan name ghupe itu..

Maroon?? Erm, lately ni suke la jugak carik baju kaler tu , x pun kaler purple / lite purple.. Biru ngan pink dan kureng sket.. Nk variety kan kaler baju baju kOt.

Brainy and knOw what is right - Ye, aku tau ape yg betul ape yg salah.. Tapi suke je jugak wat wat salah, nak suh Org naek angin >.<

Like things tO go On my way, walaupun x kekadang bende tu kurang disenangi Org lain - Hehe.. Tak de la aku neh jenis nak mendOminasi Or nak suruh Org ikut telunjuk / ape yg aku suke.. Ye la, manusia ni ade pemikiran / pendirian. Kekadang tu nak suh Org ikut.. Tapi kalu Org dah tau bende tu xleh nak ikut, xkan nak pakse diri jugak kan (-.-)v

When it comes to love, tetibe jadik penyabar - Erm, yang ni x berani nak ngOmen. Mungkin ye kOt. disebabkan penyabar tu le kOt selalu 'terlepas' hak milik sementara / LMS.. Hehe.. Erm, mungkin aku ni bukan le penyabOr kot dalam bab cintan cintun neh. Cume malas nk berebut ngan Org. Org nk amik 'hak' aku, amik le.. Sharing is caring :)

Tapi yang pasti, applicatiOn ni bukan la mencerminkan 100 % keperibadian aku. Bukan betul semua pun, kalau betul pun secara kebetulan. Jangan le duk amik pOrt sangatkan..

Yang penting, kite tau diri kite macam mane walaupun Org lain ade pandangan tersendiri pasal kite

Adios...

p/s : Tak gune kite nk Org berubah ikut cara kita, seandainya kite sendiri x pernah mencube berubah menjadi seperti yg Org lain nak..

p/s/s : Once aku cakap aku x suke, aku x kan buat buat suke ape yg aku x suke.. sebab itu bOleh mendOrong aku utk menjadi seOrang manusia yg HIPOKRIT :)

0 comments:

tt