Friday, February 24, 2012

Turun Naik Suhu

www.tips-fb.com

Assalamualaikum wbt ;)

Memulakan pagi dengan rase x best ;( Lidah dah rase pahit, tekak dah loya, muke dah rase membahang, suhu badan dah naik. Petanda apekah itu? Ye, saye telah mendapat virus DEMAM !

Sangat tidak adil bile virus ni muncul, ramai plak yang mencarik pasal. Sumpah, emosi saye tak stabil. Ketahanan fizikal & mental dah berkurangan...

Tapi tu semua kesah semalam, Malam tadi suhu dah kembali stabil bile balik keje, tengok addin dah terpacak kat umah :) Dah pandai jalan pun budak neh..

Bile mengingatkan balik, pasal privasi aku dah 'dinodai' terus suhu naik balik. Kisahnye awal minggu lalu, aku rase cm ade bende x kena.. Fb aku yang NUYUE JANNAH  On di kala aku sedang Online akaun yg lagik satu. Aish, menyala plak kat chat tu. Musykil. Sbb mmg aku x On. Pastu, aku try lOg in, lambat benOr nak lOading, mustahil la kan sbb aku Online pakai lappy, x pakai PC aku kat Opis.

Niat ati mmg xnk bersangka buruk kat Org, tapi bile dah berlaku dan ade bukti sape yg melakukan tu, ati terus rase sentap !

Xpe la, pd Org yg dah bukak FB aku TANPA IZIN aku walaupun  aku rase semua tu berpunca daripada kesilapan aku, tlg la.. x gune kite duk ceroboh hak Org lain. Xpasal pasal nanti hak peribadi kite plak Org ceroboh. Saye tau ape yg kamu wat di belakang saye, saye tau ape yg kamu kutuk saye. Semuanye saye tau, siap ade BUKTI. Tapi saye xde la sampai nak bOngkarkan semua tu. Saye masih ade kewarasan. Saye masih tau ape impaknye kalu saye menceroboh hak peribadi kamu.

ingatla, Org xkan mengata kite, xkan mengutuk kite, xkan mencaci kite, kalu kite sentiase melakukan sesuatu yg baik. Same mcm saye, saye tau ramai kat luar sane yg x suke & berpura-pura sukakan saye sbb berkepentingan. .

Cume 1 saye nk bagitau saya dah lame MEMAAFKAN kamu atas segala ape yg kamu dah lakukan. Kite dah semakin tua, setiap ari usia meningkat, sepatutnye di usia begini, kite dah lebih matang dalam meniti kehidupan. Dah bOleh membezakan ape yg baik, ape yg buruk... Udahla menaruh rase curiga, tak puas ati ngan saye..

seriOusly, mmg sedih..

p/s : aku rase sabar aku makin meninggi skrg memandangkan tekanan darah aku dh semakin meninggi

0 comments:

tt