Monday, December 26, 2011

Wishlist For 2012 ~~

www.tips-fb.com

Assalamualaikum wbt :)

ade 4 ari je lagik nk menjengah ke tahun 2012. Org smue dah sebOk sebOk duk deretkan wishlist. Memacam bende dh disenaraikan. Aish. Aku??

Rase cm xde bende kOt nk... Bunyik cam hOpeless.. Tapi sebenarnye TAK !

sO, sempena kedatangan tahun 2012 ni..

aku xde senarai target untuk aku achieve sepanjang 365 hari di tahun 2012

aku xde senarai barangan yg aku nk dapatkan

aku xde sebarang azam untuk sepanjang tahun depan

GILE ! Macam Org xde matlamat idOpkan :|

CUME..

Satu je aku nak.. SemOga aku diberikan KEKUATAN plus KETABAHAN plus KECEKALAN HATI plus diberikan kesihatan yg baik, bukan sahaja untuk aku, tapi seluruh kaum keluarga aku dan mereka-mereka yg sangat close ngan aku :)

Cume memerlukan hati yang kering. Sbb bukan senang nk dapatkan ketabahan, kekuatan dan kecekalan hati untuk menempuh setiap ari dalam kehidupan kita. Kalu kita x kuat, xtabah, xcekal, kite akan cepat dOwn. Lagik lagik la dengan keje aku ni kan :) Nak tingkatkan prestasi keje, kne kuatkan ati jugak. nak tepis segala anasir anasir jahat di sekeliling ..


Tahun depan will be a tOugh year :) Sejauh mane ketoughan tu aku x sure sbb belum leh ukur :)

p/s : Alhamdulillah, rezeki Allah ade di mana mana saje di muka Bumi ni dengan syarat kite kne rajin berusaha, bukan hanya duk tercOngOk tunggu rezeki jatuh dari langit :)

p/s/s : Bukan smua Org yg mengatakan mereka 'rapat' ngan kite akan ade di sisi kita setiap kali kita dilanda musibah :) Hanya keluarga kita akan sentiase ade utk kite :)

tt