Sunday, February 20, 2011

The MemOries...

www.tips-fb.com

Seven Of  Us..
tetibe pagik ni terase rindu ngan mereka berenam dalam gambOr kat atas tuh.. Fizie, Adi, Pijen, Aniz, Syila, Ina.. aku tatau bile last kiteOrang get tOgether. rasenye mase fOrm 5 la kOt.. yang slalu aku jumpe Pijen jek.. sbb pijen jek yang slalu balik Dungun.. 
Masing -masing dah besar panjang... semua dah nak masuk 26 this year, esOk, 21st feb.. birthday aniz.. masing amsing dah ade kehidupan sendiri.. 3 Org gals yg kat atas tu dah bertukar status.. dah jadik Wife.. tinggal myself jek terkulat kulat mencarik arah.. tak jumpe kOmpas kOt.. x pun kOmpas tu x leh nk tunjuk da rite directiOn.. kekeke.. what ever it is, me tersangat happy bile kawan kawan dah jumpe their sOulmate & idOp ngan happy.. mendOakan dari jauh jek.. 
Bile ingat balik.. masing masing semua ade kenakalan sendiri.. rindu rase kat kOlam ikan dalam 5 sc1 dulu.. tetiap ari ade jek ikan mati sebab kne buli ngan budak budak kelas.. Rindu nak belajar Add Math ngan Teacher Hay.. walaupun time dlm kelas beliau, aku slalu jek lOst in space.. sbb tak minat kOt.. haha.. then rindu nak dengar Teacher Linda bebel pasal sejarah, anOther subjek yg aku tak brape nk minat dan bile jadik Dak Intaff baru aku tau betape pentingnyer sejarah tu dalam kehidupan kite.. Sejarah yg jadik panduan idOp untuk mase depan.. Part yang paling best, kelas tambahan Yayasan Al Bukhari.. Kelas Tambahan yang banyak bagi bantuan untuk kami berjaya dalam SPM.. menunggu nk masuk kelas, panjat pagar beli kOpOk lekOr sbb lapOr.. masing masing tak balik umah, xsempat..

Da banyak sangat kOt bebel ari ni.. tapi pape pun, aku rindu nk ber7 cam dulu dulu.. walaupun keadaan dah berubah... 

0 comments:

tt