Tuesday, January 31, 2017

MAKAN MAKAN

www.tips-fb.com


Assalamualaikum wbt 

=) 

Aku rase la sekarang aktiviti aku memang banyak pasal makan-makan. Ni cerite mase cuti CNY, anak-anak kan balik semua. Sebelum cite bakar-bakar ni dah ade episod Sup Gear Box dengan gulai ayam kampung. Tapi gambar tak tau dah ke mane. Hahaha tapi kat fb ngan ig ade. 

Ni malam lepas sup, bakar bakar kambing ngan daging lembu. Kambing tu Abang Di beli yang dah siap perap, daging tu Che Ngah perap sendirik. Sedap wehhhhhhhhhh



Ni yang dah siap bakar, Caca kate pilih daging yang ala-ala grill sikit. Hampehhhh. Sos pun bikin sendiri. Sedapppp. Banyak aku makan daging, nasib tak tumbang je



Ni nenas madu, Sekg RM 4. Beli 3 biji, 2 kg. RM 8.00. Nasib manis letting.



Tengah hari esok tu, bakar ayam pulak buat makan tengah hari. Aku tak tau la berapa kg aku naik selama ramai ramai manusia ade kat rumah aku ni. Memanjang makan je. Serrammmmm

Tu je nk cite. Aku rase entri makan lah paling senang nak update. Hahaha

Bai! 

0 comments:

tt