Monday, March 7, 2016

Miss, U're So Cute!

www.tips-fb.com



Assalamualaikum wbt 

=) 

Last week aku ade event sempena Accounting Festival 2016. Ade event Mock Interview. Aku ingat untuk student UniSZA je, rupenye diaorang invite student accounting UMT dengan UiTM Dungun jugak. So ramai le kan. 

Pagi tu sebenarnye aku migrain. Aku mimpi pelik sangat. Sampai ke sudahnye aku migrain. Terperanjat dengan mimpi tu gamaknye. Haahhaa. So, dalam pukul 11 lebih aku dah terbongkang tido kat office lepas makan ubat. Nak celik mate pun tak daye wehhh. Pastu ade student call tanye boleh attend ke tak event petang tu. Ikut hati dah malas nk pegi, tapi terpaksa menggagahkan diri jugak la. Kesian budak-budak buat program, kene la support kan.

So, pegi la jugaknye dengan muke sememeh. Cari Blok Khadijah tu dah satu hal. Padahal senang je nak carik. Hahahaa. Kesian betul dengan diri sendiri kan. Petang tu partner dengan En Salihin Abang, owner Salihin & Co. Rase kecik je diri ni duk sebelah orang best-best.

Aku tengok En Salihin kemain prepare soalan untuk interview. Aku dah le datang lenggang kangkung je, soalan pun google on the spot. Rase cam hampeh je diri sendiri ni.

By the way, seghonok sebenarnye handle bebudak interview n. Kite tanye soalan in bahasa tapi diorang struggle nak jawab in English. Grammar ape semua tunggang langgang, tapi lantakkan je janji diorang tau ape yang diaorang nak deliver sebenarnye kan. Sempat la berlangsung untuk 20 persons kot. En Salihin pun soalan mak aih menguji minda. Aku tukang gelak je.

Tapi part paling best ; 


Student : Miss, may I say something? 

Me : Yes..

Student : I think U're so cute


Hahahaha.

Hilang terus migrain aku! 







p/s : Thank u for coming yaaa! 

0 comments:

tt