Tuesday, December 2, 2014

Ruang & Peluang

www.tips-fb.com

Assalamualaikum wbt

=)

Hye blOg yang hampir ter'dilupa'kan 
T__________________________T

Ruang dan peluang. Eh rase macam pernah up entry dah pasal ni. Tapi aku malasnk scroll, cari balik entry lame-lame. Sangat pemalas okeh.

Aku selalu terpikir pasal orang yang dapat peluang, tapi tak dapat ruang. Dapat ruang, tapi peluang tak de.
Tak paham eh? Aku pun tak paham.

Contoh senang, ko dapat keje tapi ko tak diberikan ruang untuk mengekspresikan segala kepakaran dan pengalaman keje ko. Hahaha.

Ni tak de kene mengena dengan aku pun sebenarnye. Cume aku duk terfikir je.

Tapi kekadang, ade je Orang yang dapat peluang, dapat ruang tapi tak digunakan dengan seelok-eloknye. Rugi tau. Sebab bukan semua orang akan dapat ruang dan peluang.

Entah ar.
Entah.
Dan, entah... 

0 comments:

tt