Wednesday, December 10, 2014

Rambut Sama Hitam

www.tips-fb.com

Assalamualaikum wbt 

=)

Aku tak sure bile last aku update blOg dalam keadaan beremOsi marah dan sentap. Hahaha. Tak suke sebenarnye update dengan emOsi cam tu. Sebab dah bOleh agak, Orang nak bace pun rase menyampahkan. Tapi dah blOg sendiri, kekadang tu taip entry tak de nak pikir pun perasaan Orang yang nk membace tu. Selfish kan?

Aku sebenarnye bukanlah spesis yang kesah dengan tanggapan Orang sekeliling Or sesape sahaja yang tak de dalam koordinat berdekatan ngan aku. Tapi skarang aku KESAH!

Erm..
Pisang setandan kat pokok, kalu kite harvest, tak kesah la yang dh masak ke, yang belum masak ke (eh ade tau orang harvest pisang belum masak sebab nk buat kerepek Or buat pisang masak acar!) belum tentu lagik dalam setandan tu akan semua Ok. Mesti ade la yang buruk ke, fizikal tak segebu dan secantik yg lain.

Kan Kan Kannnnnnnnnnnnnnnn

Pepaham sendiri la maknenye. Malas aku nak menghurai pepanjang. Sebab aku pernah mention dah kot hal ni.

Ha gitu la kan. Jadinye, rambut same hitam, perasaan hati jiwa tak semestinye akan same.

Sekian

0 comments:

tt