Sunday, January 29, 2017

'BLOCK'

www.tips-fb.com

Assalamualaikum wbt

=) 

aku rase tak lame lagi memang aku akan hand over blog ni kat labah-labah. Biar dia buat makin bersawang. Hahaha. Makin lame makin malas weh nak update. Penyakit hape tak tau la ni. Tambah lagi dengan dashboard blog ni yang aku rase pembaharuan, *ke aku je yg rase?*

Hahaha nak kate aku busy, memang aku busy kot. Kot la. Kah kah kah.

Ade sebab nape aku buat entry ni. Berkaitan dengan insiden yang jadi berbulan-bulan lepas. Aku ingat mende ni tak de la mengakibatkan isu yang besar, rupenye ade rentetan.

Aku kan spesis tak brape nak concern sangat sape yang wujud, sape yang tak wujud dalam media sosial aku. Kalu kat fb tu, ko add aku, aku approve, pastu tak de communicate, kire aku akan assume korang ade je dalam tu. Rupenye tafsiran aku silap.

Aku nak wish birthday 'kawan' aku sorang. Nak wish kat fb memula tu, tapi tak pe la. Aku nk whatsapp, aku tengok dp dia kosong, status pun tak nampak. Sudahhh kene block ke aku ni? Pastu aku p stalk fb dia, ehhh tak de. Oh dia deactivate kot. Bersangka baik lagik ni. Jadinye, aku msg biase je wish birthhday, tapi no respons. Tak pe laa dia tak sempat nak reply kot. 2,3 hari lepas tu aku nampak kawan yang lain, tag name beliau kat fb dengan kawan kawan yang lain. Name orang lain 'bold' tapi name dia tak. Start dari situ la aku tau aku dah kene block.

Kah kahhhh gelakkan diri sendiri. Kesian betul la dengan diri sendiri. Apehal la aku ni lembs sangat. Tapi aku buat tak tau je la. Biarla kan. Mesti ade la tu pape yang tak kena dengan aku sampai orang block kan. Kih kihhh

Aku pun block jugak sorang manusia kat whatsapp. Tapi empunye diri tau sebab aku kasik tau. Dia sendiri pun dh redha.Hahahaa

Parah kan...

Adioss

0 comments:

tt