Tuesday, May 17, 2016

Campur Campur Macam Pasemboq!

www.tips-fb.com

Assalamualaikum wbt 

=)

Entry bercampur-campur sebab aku malas nak buat entry bebanyak. Pepaham je la kalu penyakit malas ni dah muncul dan sebati dalam kehidupan kan. 

Bihun sup ni ari ape ntah. Sabtu kot. aku paksa Ummi masak. Superb! Siap dengan cili ape ntah semua. aku telan je tau 


Pastu last week Ella ajak g Pok Nong makan sotong celup tepung. Erm nak kate sedap sangat tu tak de la, tapi sotong memang fresh gile. Mase pegi ni ramai gile manusia 

Salela dan Abam Ain 
Persatuan Orang-Orang Bujang 
Tukang Belanja, Duit Kepuk Kepuk 

Pastu ade satu malam tu lapar gile, dah tengah malam Kak Farah gorengkan ikan bilis ngan cili bawang. Oih makan dengan nasi, tabur kicap sikit sikit. Menambah tak hingat dunia. 


Makan colek pelam kat office. Ain p kutip buah pelam kat rumah Opah dia. Aku makan sehiris je, oih masam gile weh.Tapi orang lain steady je makan. 



Ni pun kak Farah buatkan lempeng, Paksa rela daripada ku jugak ni. Hahahaa. 


Ni lauk hari Sabtu ari tu. Cam mane Abang boleh kate aku masak kari Karipap? Musykil la 


Btw, hari Ahad lepas genap setahun Arwah Incek Boss tinggalkan kami semua. Al Fatihah. Rindu sangat kat arwah. 

OkBai. 








1 comments:

Neeza said... [Reply]

ini yang craving.. huwaaaaaa :D

dari blog https://neezaohneeza.blogspot.my/2016/05/feedmyguest-malaysia-katering-online-di.html

tt