Monday, November 2, 2015

SABAR

www.tips-fb.com

Assalamualaikum wbt 

=) 



Aku tau aku spesis tak tahan sabar. Baran. Tapi aku cube kawal semua tu. Tapi kalu aku tahan, aku pendam lagik la bermasalahkan. Last Thursday pun aku dah meletup sikit sikit. Aah kategori sikit la tu aku rase. Sebab tak de mendatangkan kecederaan fizikal pada sesape, cume yang terguris perasaan confirm ade la. Tapi ape aku burst out tu mende yang betul. Bukan sesaje rekaan. 

Tapi yang ni memang aku hilang sabar. Aku memang ade fews kepantangan especially when it comes to personal stuff aku  la kan. 

Aku tak kesah orang nk pakai, tapi biar reti bahasa. Dh guna, put it back where its belong. Sedangkan dengan family members sendiri pun aku strict bab ni. 

Give and take. Banyak mane aku give tapi yang banyak mane yang aku take back? Less than my expectation. 

Mungkin kena banyakkan lagik bersabar. 

Tapi semalam memang hilang sabar, masuk office tengok office tunggang langgang. Balik rumah pulak, ermmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.... 

Mane aku tak meletop.

Ya Allah, kurniakanlah kesabaran yang berganda-ganda lebihnya untuk hamba-Mu ini 

=( 

0 comments:

tt