Sunday, November 15, 2015

Dear Stalker,

www.tips-fb.com

Assalamualaikum wbt 

=)

Sehat ke semua? Hahahaha tetibe tanye sehat ke tak kan. Kekonon friendly la sangat kan. Erm ade cite menarik sebenarnya. Pasal STALKER. Tau tak amende stalker tu? Stalker ni sejenis seketul manusia yang suke intip pasal orang lain. Tak kesah la stalker berniat baik atau tak.

Tapi yang aku punye kes ni,stalker yang dh hide kan aku daripada menengok segala posting dia, block aku kat whatsapp tapi still nak mengamik kesah dengan ape posting aku kat fb. Eh kesian sangat dengan orang macam ni.

Aku agak orang macam ni life dia kurang membahagiakan. Sebab tu dia sibuk nak sentap tengok posting posting orang. Haishh sangat kesian tau.

Perlu ke nak perasan setiap posting aku ade kene mengena dengan life ko? Ehh aku tak sempat nak pikir langsung pasal ko, apatah lagik untuk spend time semata-mata nak skodeng ape mende posting ko kat social medias. Aku ade life la.

Dan...

Aku doakan 'stalker' ni akan terus dikurniakan kehidupan yang membahagiakan selepas ni.

Dan jugak pada nasi tambah,

Dah dah le jadi penambah seri dalam kehidupan orang lain. Ape yang anda buat tu dah mengharukan hidup aku tau takkkk

0 comments:

tt