Tuesday, July 14, 2015

Menu Berbuka Lagikkkkkkkkkkkk

www.tips-fb.com

Assalamualaikum wbt 

=) 

Menu semalam. Hahaa. Pepagi tayang menu. Memang mintak penamporkan? 

1. Nasi Goreng Pattaya Ayam Goreng Seketui 
Kemaruk sangat nampak sedap. Beli, habis sebungkus. Ari ni start balik cuti nasi. 



2. Bergedil, Ayam Goreng, Kurasan
Bergedil dengan ayam goreng tu yang 2 ari lepas punye. Elok lagi. Jadik kite habiskan. Kurasan rasenye name kuih bulat tu. Burger yang dibalut dengan kulit popiah. Filing dalam tu macam kuah spageti bolognese. Sedap gak 



3. Puding Tembikaia
Bukan dibuat daripada tembikai tapi nama fizikal je la macam tembikai. Sedap gak, tak berape nak manis sangat 



Korang dah start cuti ke? Tetibe rase macam nak awal pulak ni. Pakcik Jiran pepagi bute pasang lagu raye. 

I is sedih. 

Uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


2 comments:

cik hani said... [Reply]

esok last kerja.pastu cuti.....
balik rumah mertua kali ni...

tahun ni tak masak lagi menu nasi goreng

Anok Pok Mat Kapok said... [Reply]

@cik hani ni tak masak pun Cik Hani. Beli kat bazar je

tt