Wednesday, June 24, 2015

Menu Berbuka Lagi~

www.tips-fb.com


Assalamualaikum wbt 

=) 

Selamat pagi semua ! Kemain semangat kan. Saje nak tayang menu berbuka semalam. Tawaf bazar Ramadhan tu berpusing pusing, cari Puding Roti. Tapi tak jumpe. Lepastu dah tak tau nak makan ape. Pusing pusing jumpe popia ni. Beli la RM2 je. Beli bebanyak confirm tak habis. Tapi popia ni sedapppp. Ari ni nak beli lagik la. 

Eh beli ape lagik semalam eh? Oh bihun sup. Biasa biase je. Kek batik. Ermmm kecewa! 





Dah le tu je yang nak dibebelkan pagi ni. Hari ni nak struggle siapkan report. Esok ade hal lain nak kene settle. 

Adios! 


p/s : nak tengok tahap kecerewetan makhluk nama Noorul Jannah ni meh le ikut beliau g bazar. Confirm surrender.  Hahaha

3 comments:

cik hani said... [Reply]

Hahahaiiii.. popia memang favourite saya.. nak buat la pasni..

cik hani said... [Reply]

Hahahaiiii.. popia memang favourite saya.. nak buat la pasni..

Anok Pok Mat Kapok said... [Reply]

@cik hani hehehe sila sila. kite tak rajin lagik nak buat kuih kuih ni

tt