Monday, June 1, 2015

JUNE

www.tips-fb.com

Assalamualaikum wbt 

=) 

Horeeyyyy dh boleh update blog time office hour. Aku syak orang PTM yang bahagian block block ni join anak cuti sekolah. That's why tak de mende yang kene block since semalam kan. Hehehee. Tu andaian ngok ngek aku la kan.

Ari ni cipta rekod, masuk office awal. Last week memang hatrik. Seminggu deret aku masuk lambat. Muahahahaa. Hari ni before 7.30 dah keluar rumah. Siap tapau breakfast bagai.

Permulaan yang baik la kan. Untuk orang yang semangat dah terbang ke mane macam aku ni kan. Hahahaa. Eh till now aku tak buat keputusan lagik. Offer letter pun tak sampai lagik ke rumah. Aku agakla. Kalu ade mesti orang kat rumah dah call kan.

Tak pe la. Aku tak nak buat keputusan lagik. Biar cool down dulu.

Aku nak keputusan yang terbaik.

Till then.

Babai 

0 comments:

tt