Tuesday, May 5, 2015

Finally, I Hit The 3 Series ~

www.tips-fb.com


Assalamualaikum wbt 

=) 

Alhamdulillah. Im finally just  hit the 3 series. Hahaha tak de rase takut pun bile dh masuk 3 series ni. Rase cm biase. Tak same cam mule mule nk masuk 2 series. Muahahahahaa

Gembira? Pun rase biase tapi bersyukur sebab masih diberikan ruang dan peluang untuk terus benafas di muka Bumi Allah. 

4 Mei 2015, 9:10 am - Alhamdulillah. Masih diberi peluang utk bernafas di Bumi Allah. Terima kasih utk segala ucapan & doa - mak, abg, kakak kakak, ipar duai, anak sedara, mak sedara pak sedara, sepupu sepapat, kawan kawan, sahabat sahabat saeng saeng rodong sekelian. Semoga doa anda semua diperkenankan & segala urusan saye dipermudahkan untuk tahun ini dan berikutnya. Usia bertambah selari dengan pertanyaan cepumas yg hanya mampu dijawab dengan senyuman berlesung pipit  Doakan saye utk terus diberikan kekuatan bg menempuhi segala onak kehidupan. Utk family, thank u sebab sentiasa ade thru my thicks & thins. Terima kasih lagi sekali utk segala ucapan di fb, whatsapp, wechat, sms, call. Terima kasih utk segala kasih sayang anda semua

Aku copy terus speech kat ig tu. Muahahaha tahap malas teruk untuk menaip. Incek Zul terima kasih atas ucapan. Simple yet meaningful untuk saye. Incek Z aku respect dia punye effort, cube wish seawal mungkin walaupun aku tau semalam dia cuti. 

Hadiah? Aku tak beli lagi hadiah untuk diri sendiri. Tapi gambar yg Ijad sent On sunday tu dah cukup untuk dijadikan hadiah untuk aku. Alhamdulillah, after few years 'mencari' aku jumpe orang berkenaan =) 

Ape lagi. Ermmm ade orang yg terlupe birthday aku. Yes, im not the priority kan. Hahahaa

Time kasih meksis -saye hanye gune untuk call Nor :) 
Time kasih selkom - tapi tak tergune pun lagi. Buat rugi je kasi. 

Last but no least, terima kasih sekali lagi untuk semua doa-doa anda semua :) 

2 comments:

zinnivida said... [Reply]

Happy birthday Norul Jannah. Semoga cepat berjodoh xoxo

Anok Pok Mat Kapok said... [Reply]

@Cheah Zinnirah

Thank U Cheah. Amin :)

tt