Tuesday, April 28, 2015

Huru Hara ~

www.tips-fb.com

Assalamualaikum wbt 

=) 

Helloooo helloooooooooooooooooooo ! 

Baru melepasi 1 minggu yg aku rase agak haru biru. Biase la kan, bile sampai dateline, siapkan monthly report pastu submit ke HQ. Ari khamis rushing rushing nak balik, lepas tu cam biase hari Khamis sepertinye macam hari untuk bertemu pelanggan. Ade je orang datang, tapi its good la at least Orang tau aku buat keje selame ni kan. 

Balik keje ari Khamis tu, rushing rushing balik rumah. Kak Kay dah sampai, amik bags (yeahhh bags sebab aku kan nk g kursus). Maghrib sampai rumah, iron tudung mandi, solat then g masjid. Ade ceramah malam tu kan. Pegi tu ustaz dh ceramah separuh jalan. Jenguk sikit sikit ape yang patut. Tak sempat orang nak solat Isyak, aku dh cabut balik rumah, nak anta Kak Kay naik bas g KL pulak.

Pukul 11 malam sampai Rumbia lepas duk pusing satu Paka cari satu barang tu. Nasib baik terjumpe.
Then bertapa la di Rumbia tu untuk sehari setengah. Ye kot. Sebab esoknye separuh hari je.

Sehari setengah kursus transformasi tu aku rase ok la. Banyak kesedaran especially mengenai tugas tanggungjawab. Tapi bab 8 teras utama TTB tu aku still kene dig in sebab aku tak de mase penerangan tu. Tak pe la yang tu kene explore sendiri. Nak tak nak kene tau jugak, senang nak menerangkan pada rakyat jelata ni kan. Baru la tercapai matlamat kerajaan. Ecewahhhhhh

Badan confirm confirm la penat. Berusung ke sane sini. Minggu ni lagik skali jadik huru hara. Usung beg sane sini. Hahaha tapi InshaAllah majlis yang dirancang akan berjalan lancar.

Ehhhhhhhhhhh minggu depan pun kalut.

Babai!


0 comments:

tt