Thursday, March 19, 2015

#Throwback

www.tips-fb.com

Assalamualaikum wbt 

=)

Dilema nk masuk ke usia 3 series ni makin menjadi-jadi la. Kestabilan hormon yg agak kurang ke hape. Tapi period tetiap bulan okeh jek. Hahaha emosi je la aku rase yang tak terkawal. Ibarat kate PMS sepanjang bulan. Ko mampu???

Tau tak ape yg aku nk throw back sebenarnye? Oh entry ni memang takde gambor. Bukan macam throw back kat ig tu. Yg tu senang, upload gambor, letak caption secoet, pastu kite settle je la kan. Tapi yg ni tak same. Aku nk kene taip panjang panjang, lepas tu nk recall all da story bagai.

Dalam banyak banyak orang kate tahun aku sambut birthday, alah bukan sambut beria bagai pun. Kadang kadang sambut dengan diri sendiri je. Pukul 9.10 pagi setiap 4 Mei, wish kat diri sendiri, sambil cakap 'Dont worry diri sendiri, nanti kite pegi cari hadiah untuk kite yer'. Gile psiko kan kalu orang dengar ape aku cakap.

Hahaha itu la realitinye. Tapi ade skali member member baik aku tolong celebrate kan. Tak la grand tapi sekadar belikan ais krim nestle dalam tupperware, roti gardenia, dengan jambu asam kat kedai Mesra Petronas depan SM Sains Dungun tu. Konon konon macam makan aiskrim roti tu kan. Rase seronok je kan. Tak de pun  nk pikir nk makan mende mahal mahal. tak depun suprise celebration ke hape. Tapi rase happy sebab kite menikmati semua itu dengan kawan kawan kesayangan kite.

Macam last birthday aku kat UUM. Aku tak expect bile aku balik bilik pukul 2 pagi tu ade cadburry chocolate yg saiz besar tu tergantung kat tombol pintu bilik. Tak de name sape yg beri, just ade birthday wishes. Tapi aku tau la sape yang kasik. Rase touching jugak. Pastu esoknye pagi pegi library ade makhluk duk kejar kejar sebab nak belanja makan kekonon hadiah birthday. Eh memang tak nak ar weh. Cam mane la dia tau aku nyorok kt celah rak mane. Teringat jugak time tu aku kunyah sepapan cadbury black forest tu dengan tak de perasaan. Rase tawar hambar sebab bengang sangat ngan si N tu. Hahaha. Lawak pulak bile aku teringat. Lepas kes kejar mengejar tu, Am belanja nasi kandar. Eh terbayang pulak dh. Sedapnyeeeeeeee

Banyak le pulak throw back nye kan. Tapi itu la kan. Hahaha..

Tapi yg lagi sebetulnye aku rindu kawan kawan zaman skolah dulu. Esp budak budak 5 sc 1, rindu kawan kawan intaff, kawan kawan ko k, kawan kawan 1 paras kat blok G Kolej Petro. Aishhhhhhhh pendek kate rindu semua kawan kawan la

Dah, Nak balik dulu.

Adios





0 comments:

tt