Monday, March 16, 2015

.

www.tips-fb.com


Assalamualaikum wbt 

=)

Eh nak taip pasal ape eh entry kali ni. Tak de langsung kot point mahupun idea mahupun ape skali pun. Hanya ikut kata hati je eh tak jugakkk ikut je ape yang terlintas dalam otak. Parah jugak ni. Hahaha. Macam tak de haluan tujuan hidup kan. Main taip jek

Dah banyak kali rasenye aku taip dalam ni pasal susah nk puaskan hati manusia. Tapi tak tau la nape kan aku rase makin hari makin rase susah untuk puaskan hati manusia. Mane skill pun tak tau hilang. Tapi rasenye aku ok je kot sekarang ni kalu ade mende yang aku tak puas hati pasal orang lain. Sebab aku boleh ignore mende tu dan buat macam orang tu tak de wat salah pape pun ngan aku.

Tapi seriously aku tak sempat nak mikir ape mende semua yang jadik ni. Persetankan je la ape yang dh jadi, ape yg sedang terjadi. Otak aku tetibe tepu, tak larat nk memikirkan semua ni. Lagik skali aku ulang, aku dah tak larat nak mikir.

Dah la. Aku pun penat.





0 comments:

tt