Monday, March 16, 2015

5 Bulan ~

www.tips-fb.com

Assalamualaikum wbt 

=)

Aku sebenarnye terase macam dah lame gile aku bertapa kat Gong Badak ni. Bile hari kenduri tu orang tanye, brape lame dh keje kat Gong Badak, terkial kial aku nak menjawab. Sebab rase macam dh lame tapi rupenye baru lagik. Baru la jugak kan. Sebab kalu baby pun, umo 5 bulan baru nak reti makan solid food kan. Erkkk solid erk ke ape ntah orang panggil.

Hahaha cam tu la jugak keadaan aku. Eh bukan macam baby yang baru nak belajar makan solid food tu tapi baru nak  merangkak memahami ape kerja aku sebenarnye kat sini. Slow gile loading kan. Hahaha nape jadik macam tu aku tak tau la. Kesian aku tau.

Dan, dalam bulan ke lima ni pun masih lagik ade lagik cite cite sumbang yang aku tak gemar nk dengar. Nape nak mendengki dengan kewujudan aku, sedangkan aku tak mengganggu idop orang lain. Pening aku nak melayan kerenah manusia ni.

Tapi tak pe la anggap tu sebagai pengalaman dan pengajaran kan.

Kan.

Kan.

Kan.

Doakan aku agar terus tabah di bumi Gong Badak,

Hehehe

Adios 


0 comments:

tt