Sunday, January 18, 2015

Tak Tau ~

www.tips-fb.com

Assalamualaikum wbt 


=) 

Jenuh cari point nak update blog. Muahahaha.. Lately ni aku perasan sangat satu perangai aku. Selalu tak tau nak ape. Hahaha.. Setiap malam, what should i wear for tomorrow? Pastu duk termenung tengok bakul baju kurung, pastu tenung pulak tudung tudung. Hahaha. Sudahnye, pick je memane baju yang bukan ikut selera hati.

Nak makan pun same jugak. Nak makan ape eh? Nak makan kat mane? Pastu air ape nak kene minum ni? Last last jadi macam Sabtu lepas. Silap buat pilihan, tersalah Order . Kekonon nak try and error la. Dah la menu tu aku tak pernah dengar. Bile suruh waiter explain pun, dia macam clueless tapi nohai, lets try. Mak aih kemain lame nk boleh dimasak. Orang lain dah kenyang, aku punyer order baru sampai. Katanye nasi goreng nafadami. Katenye semua ade dalam tu.

Sampai sampai, ade nasi goreng biase one side, yang side satu lagik ade telur bungkus. Bersangka baik. Oh nasi goreng campur telur bungkus. Sekali, bile nk godek telur bungkus tu, keluar cecair kuning. Eh apakah????

Rupenye, nugget ikan dimasak dalam sos sunquick, then wrapped dengan telur dadah. Oh maiiii. Tekak can not eat la. Aku makan nasi goreng je. Telur bungkus berisi inti pelik tu tak berusik. Otomatik tekak jadi mual. Hahaha kesian tekak jadi bahan uji kaji untuk merasa sesuatu yang otak memang tak tau. Hahaha

Tapi seriously, sejak aku masuk U sampai la zaman bekerja ni, soalan yang paling susah nak jawab, nk makan kat mane? nak makan ape..

Lagik susah daripada soalan add math rekaan Ticer Hay. Lagik susah daripada nak menjawab bile nak kahwin. Muahahahaha

Dah dah dahhhhh. Banyak merapu le sangat dah ni.

Adios 

0 comments:

tt