Tuesday, September 2, 2014

Anak Bulus

www.tips-fb.com

Assalamualaikum wbt 

=) 

Lame gile tak update cite budak budak bulus ni kan. So, here's da story.. 



Ni sesi bermanja. Si Abo dh terlentok tido tapi Che Teh still duk menjilat. Che Teh tengah pregnant time ni. Aku rase dia quite manjakan Abo lately. 


Tu kemain lagi tido. Lepas kene hempuk ngn hanger. Nakal kemain. 


Ni lagi satu. Mane Che Teh tido, situ la dia nk duduk. Manje sangat ni! 


Ni time 2 months ++ pregnancy. Tak leh duduk elok elok dah. Mengah agaknye


Ni paling win tido. Berdengkur bagai ko. Selesa agaknye tido macam ni


Ni edisi pasrah. Haha. Dia tahan je pakai shawl ni. Muke bengang pun ade. Sian ko Abo. 

Btw, dalam 2 hari lepas Che Teh dah selamat deliver baby. Yang tak bestnye, bilik aku dh bertukar jadi labour room. Anak sekor dh complete jadi kucing. Comel. Warna kelabu. Patern bulu sebijik cam Abo. Yang 2 ekor lagi baru jadi kucing xde bulu lagi la. Macam anak tikus je nampaknye. Aku rase ade sekor lagi dalam perut. Aku dh syak kandungan dia cam tak lame dh. Sebab last week aku rase xde pergerakan babies dh. Pastu time mandikan dia pun, perut mengeras, nampak baby ketul ketul. Hari ni nk balik Kelantan tu, dia dh start merengek. Mengekor kemain. Bile sampai Dungun tak deliver lagi. Ni lepas deliver, manja kemain. Mak aku kate meroyan. Mengekor je mane aku pergi. Bile tak nampak aku, mule la meraung sekuat alam. 

Its ok la Che Teh, u are too young to be a mummy. Boleh try lagi kan. Biar lah umo sampai setahun dulu. 

Dah, tak de story dah. Nanti aku update lagikkk

Adios




0 comments:

tt