Thursday, June 12, 2014

29

www.tips-fb.com

Assalamualaikum wbt 

Im officially 29! Tahun last untuk 2 series. hOi tahun depan dah 3 series weh. Sekejap je. Dulu mase nak masuk 2 series kemain nervous weh. Ye la mase tu baru nak masuk alam suku dewasa. Kikiki.. Eksaitednye lain la kannnnnn...

So, untuk tahun ni, tak de suprise suprise nye.. Duk diam diam je kat umah. Sampai throw back semua memori setahun lepas punye kan. 

Seminggu sebelum birthday, aku beli hadiah untuk diri sendiri. Hadiah ikut kemampuan dan memang mende yang aku duk aim selame ni. Nak dapat on time. Memang dapat :)

Novel Keliru, sekual Aku Bukan Novelis. Tak payah nak dapat hadiah mahal mahal. Dapat novel ni pun dah cukup buat aku senyum sampai telinga. Karang ade yang kate duk bace novel, buku buku agama tak nak baca. Yang gitu aku bace jugak tapi tak perlu la nak tunjuk kat Orang bagai kan 




Nape 9.10 pagi? sebab tu la waktu aku dilahirkan 29 tahun dahulu kala. Mihmihmih... Lahir pagi Okeh. tapi kulit tak berape nak cerah jugak weh. Haha salah mane tak tau la. 




Ni ucapan paling special. Walaupun aku rase cam terlambat la jugak sikitkan. Tapi still on 4th May tu jugak. Thanks Nor, simple but deep sangat sangat.. 2,3 kali bace nak pahamkan ayat budak ni. Nape kembang? Tu pic mase PM turun Dungun, launch Program Destini Anak Bangsa. Hari tu jugak yg aku baru realise aku tak de baju batik kaler biru. Gigih beli kain lepas tu. Semacam je Orang pandang dengan baju tak masuk tema. Hahaha. Ade aku kesah? Lantak kan la..

Last but not least, thanks pada semua yg wish birthday aku tu. Semoga doa-doa kalian akan dimakbul dan dipermudahkan. Amin.
Thanks pada family aku -Orang orang yang banyak bersabar dengan kerenah dan dugaan aku untuk setahun yg panjang ni. Terima kasih sesangat- pada yg lain lain wish tu, terima kasih atas ingatan.

Incek Zex, tahniah ye tahun ni for da 1st time anda wish tepat pada masenye :) Kalu tak sokmo sokmo jadi belated birthday. Alasannye, senang wish skali ngan birthday awak 9th May kan. Pape pun, terima kasih atas ingatan.

Untuk Awak (ye awak tau awak sape ) terima kasih untuk ucapan 3 patah perkataan tu. Walaupun saye mengharapkan ucapan tu agar lebih panjang lagi. Memang heartless awak ni kan :)

Dan, untuk adik kesayangan -walaupun its not a directly wishes, but thanks atas ingatan. Mendalam dan bermakna sangat. Hanya kite je yang mengetahui. Dont worry, walaupun kakak anda ni, diam dan jauh tapi segala perkembangan anda diikuti dengan jayanye :)

Di hujung usia 20an ni, aku tak letakkan sesuatu harapan yg tinggi dan diluar jangkauan. Aku cuma nak idop dengan aman dan bahagia. Tu je. Bahagian dan aman dengan mereka mereka yg disayangi :)


Penat seh nk ngabihkan satu entry ni. Chow!

p/s : awak, sayang ni masih bersaki baki tau!

0 comments:

tt