Saturday, March 29, 2014

Jam Loceng

www.tips-fb.com

Assalamualaikum wbt

=)

Kisah di suatu pagi ...

"Aku tahu ini semua tak adil
Aku tahu ini sudah terjadi
Mau bilang apa aku pun tak sanggup

Air mata pun tak lagi mau menetes"

Bla bla bla bla....
"Jujurlah sayang aku tak mengapa

Biar semua jelas telah berbeda
Jika nanti aku yang harus pergi
Ku terima walau sakit hati"


Hoi la apesal si Mohd Nadzri ni asyik duk ulang ulang lagi ni ar? Takde lagu lain ke -_-" Jenuh le lubang telinga nak dengar dia nyanyi . 

Bile orang jeling, dia boleh pulak buat sardin je. 

Eh tapi kan. Si Mohd Nadzri dah tutup mulut. Tapi pehal lagu duk tuk bunyi lagik ar? 

Makin lama makin kuat ni. Aishhh. Peninggg ar.. 

Eh tapi kan... 

* Tetiba tersedar dan di alam realiti tu pun de jugak lagu. Hoi apakah? 

Rupe rupenye... 

Alarm kat phone aku bunyi. Tapi apesal lagu tu bunyi? Haha aku memang set lagu tu untuk alatm tone. Supaya senang aku bangkit. Tapi tak de pun senang jugak. Asal dengar lagu tu, terus terbayang muke Mohd Nadzri. Lagi melena aku tido

Hahaa.. 

Korang korang semua, jangan le buh alarm tone tu pelik pelik. Aku rase lepas ni aku nak set Surah Yaasin pulak. Biar aku duk berpijak di alam nyata sokmo. 

Adios! 


0 comments:

tt