Monday, November 25, 2013

Makanan!

www.tips-fb.com

Assalamualaikum wbt 

=)

Eh eh berderet gambor makanan. Haha tengok tuan empunya blog ar.. Hehe.. Saje je nak share kan. Bencinta betul la nak ngupdate entry. Malas tahap terukkkk..


Yang kat atas tu megi kari versi pemalas. Tau nape versi pemalas? Tak masak pun megi tu. Hancurkan megi, taruk dalam bekas, curah air panas. Siap! Haha.. Bekas besar gile, padahal sebungkus je. Ni makan time layan semi final AF13 rasenye.. Makan megi cam ni, teringat time duk hostel dulu. Makanan paling peberet. Sampai la time masuk U. BBM-ed gambar megi ni kat si Tieah. Boleh pulak dia tanye 'kak, sape makan megi dalam gayung ni?' Nak hempuk hempuk je minah tu -.-


Mee goreng ni masak ari Sabtu lepas. Termasin sikit. Haha terlebih kasih sayang gamaknye time masak tu. Terpaksa tambah mee lagi sebungkus. Nak cover rase masin tu. Siap tapaukan kat anak anak lagik. Sedap ke tak telan je la kannnn..


Popia basah. Puan Kakak beli kat mane ntah. Isi dalam banyak sangat, sampai balut pun tak berapa lawa. Rasa ok lah. Tapi tak leh lawan popia basah PMC. Uwaaaa nk popia basah PMC.. Jauhnyeeee Changloon, nape la bukan duk sebelah bandor Dungun jek. Uhukk uhukkk. 


Ni roti gardenia sapu planta, pastu tabur gula. Perghhh sedap. Layan pulan ngan kopi O. Tak sedar berape keping tekak duk telan. Tau tau dah duk tersandar. Hehe peberet jugak ni. Untuk org org yg super pemalas cam aku ni. Aku kan peminat tegar roti. Hehe



Pernah tengok biskut ni? Aku tak tau la exactly name biskut ni. Ade org panggil biskut taik itik, ade yg panggil biskut cotek. Ni makanan zaman kecik kecik dulu. Tapi rase dh tak same skarang ni. Dulu kalu makan biskut ni, aku makan icing kat atas je, biskut kat bawah tu aku kasik kat Puan Mak. Hehe dah tu baru tau biskut kat bawah tu rase cam biskut marie. Anak beranak dia kot.. 

Tu  je kot makanan aku nak tayang hari ni. Makanan simple simple je. Kang nanti ade la yg duk mengata, makanan cam tu pun nk tayang dalam blog. Eh sukati la kan. Blog aku kan.. Sape suh gatai gatai bace. 

Bluewerkkkk~ 

P/s : skarang kalu masak asik termasin jek -.-




0 comments:

tt